[so2] [tema5] initiate TCP connection outside

Radu Caragea sinaelgl at gmail.com
Wed May 9 00:14:48 EEST 2012

2012/5/8 Mihai Daniel OPREA <mihai.oprea at cti.pub.ro>:
> Am si eu aceeasi problema. Poate sa confirme cineva ca e de la tester?

Salut, eu nu am problema asta si nu-mi dau seama de ce ar trebui sa
rezolvati vreun hostname, cred ca e o problema de configuratie.
Eu testez cu ./run-outside pe masina fizica si ./run-inside pe guest
(presupun ca nu e nicio diferenta daca rulati intre masini virtuale).
Masina virtuala e setata pe vmnet8 care e NAT, 192.168.4.0 si
255.255.255.0 si DHCP activat.
La outside am IP-ul 192.168.4.1 iar la inside am IP-ul 192.168.4.133.
Singura modificare a fost pe inside in Makefile.checker unde am
schimbat  outside_ip la 192.168.4.1.