[so2] [tema5] initiate TCP connection outside

Daniel Pletea dani.pletea at gmail.com
Mon May 7 22:46:58 EEST 2012

Am facut urmatoarea modificare in test.c, pe masina outside:

dupa linia 713, unde se face ip = get_peer(...), am adaugat ip =
resolve_hostname("ip_masina_virtuala");

Dupa aceasta modificare toate testele au trecut cu succes. Ori e gresit
tester-ul, ori am gresit eu ceva pe la inceput de tot de nu reuseste cu
get_peer sa ia ip-ul bun. Care este problema?

Multumesc,
Daniel Pletea