[so2] [tema5] timer reguli dinamice

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Mon May 7 14:38:41 EEST 2012

2012/5/7 Mihai Daniel OPREA <mihai.oprea at cti.pub.ro>:
> Care este solutia recomandata pentru planificarea stergerii regulilor dinamice:
> 1. cate un timer cu perioada 300ms pentru fiecare regula
> 2. un singur timer cu perioada 50 - 100ms care scoate regulile dupa ce au trecut 300 + e ms

Greu de zis care este 'recomandată' în general. Dacă ai puține reguli,
merge un timer/regulă. Probabil dacă ai avea foarte multe, nu ar scala
ideea asta și merge un timer global, doar că ai avea dezavantajul că
nu vor fi fix 300 ms pentru expirare (cum ai zis și tu, +epsilon).

Acum, pentru temă, cred că e ok să ai un timer/regulă (o pui în
structură), în primul rând pentru că este mai ușor de implementat, și
cred că ai mai multe șanse cu checker-ul care chiar verifică regulile
pentru fix 300ms.