[so2] Compilare tema 3 pe vmchecker

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Thu May 3 12:29:25 EEST 2012

2012/5/3 Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro>:
> [...]

Asta era.

> Adrian, unde ai găsit regula cu "wxp". Este probabil o omisiune într-un
> laborator sau arhivă de laborator/temă și trebuie corectată.

Good question. Eu am inceput tema 3 cu "cp -r tema2 tema3". M-am uitat
acum si am "wxp" si in tema 2. Acolo a mers compilata. Tracing back
even more, tema 2 am pornit-o de la exemplul de driver "case" din
referintele laboratorului[0], unde in Makefile intr-adevar, este
"wxp".

Sa fiu sincer, inafara de primul laborator, nu am mai fost curios sa
deschid makefile-urile pe Windows niciodata.

[0] - http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/_media/laboratoare/lab05/case-win.zip