[so2] Tema4 - write_inode

VLAD TUDOSE vlad_tudose at yahoo.com
Wed May 2 00:52:56 EEST 2012

VLAD TUDOSE <vlad_tudose at yahoo.com> writes:

> Salut,
>
> Am si eu urmatoarea problema:
>
> Nu se apeleaza functia de write_inode dupa ce apelez mark_inode_dirty.
> Am avut grija sa adaug inode-ul in hash. Intamplator am descoperit ca
> daca incrementez inode->i_count atunci se apeleaza.

Nu am reusit sa rezolv problema cu write_inode.

Am incercat sa rulez rezolvarea laboratorului 10 (lab10-sol/minfs/stage2) si am observat ca nici acolo nu se apeleaza metoda write_inode.

Singurul motiv pentru care testul lab10-sol/minfs/stage2/test-minfs-2.bash trece e ca functia add_link adauga intrarea in directorul parinte dar inode-ul
nu ajunge sa fie scris pe disc, drept dovada daca se excuta un stat /mnt/dir/b.txt apare " weird file" la tipul fisierului.

Sigur se face sincronizarea in momentul umount-ului ? Eu nu am gasit nimic de genul asta in sursele kernel [1].
Am incercat desemenea sa apelez metoda sync_filesystem in metoda put_super dar fara success.

Any ideas ?

Vlad

[1] http://lxr.free-electrons.com/source/fs/super.c#L381