[so2] [Tema 4] Formulare gresita in enunt

Cristian Chilipirea cristian.chilipirea at cti.pub.ro
Tue May 1 16:37:43 EEST 2012

On Tue, May 1, 2012 at 2:57 PM, Razvan Deaconescu <
razvan.deaconescu at cs.pub.ro> wrote:

> [...]

Corect! Dar  blocul cu numarul 0 este atribuit primului director, mereu.
"Directorul rădăcină va avea alocat inode-ul 0 și blocul de date 0. "

Da ar trebui sa se bazeze  SI pe asta.

De ce merge totusi asa cum era enuntul in modul intial?
Directoarele se trateaza un pic diferit fata de fisiere.
La directoare am mereu incredere ca blocul [0] este un bloc corect, oricare
ar fi el.
Cum este in cazul directorului radacina, el poate pointa chiar si spre 0 si
asta e ok.

Fisierele in schimb oricum nu pot sa foloseasca blocul 0 pentru ca acesta e
rezervat pentru radacina.
Ergo... orice fisier care are blocuri ce pointeaza spre 0 ar trebui sa
putem considera ca acestea nu exista.

> Salut, Bogdan!
>
> Am făcut corecțiile pe care le-ai indicat tu.
>
> Răzvan <http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/resurse/lista-discutii>

Nu cred ca era nevoie de corectii.
E important sa ne folosim de inode->i_size dar ne putem al fel de bina baza
si pe blocuri ce pointeaza spre 0.

Cu stima,
Cristian