[so2] [Tema 4] Formulare gresita in enunt

Bogdan Purcareata bogdan.purcareata at gmail.com
Tue May 1 16:42:24 EEST 2012

2012/5/1 VLAD TUDOSE <vlad_tudose at yahoo.com>:
> Nu cred ca ai dreptate.
> Blocul de date 0 e valid dar nu poate fi folosit pentru ca e alocat cand se face formatarea.

Totusi, am gasit un inode de tip director, cu dimensiunea de 1 *
blocksize, si cu prima valoare din data_blocks egala cu 0 (blocul 0
relativ la zona de date). Am citit dentry-urile din acel bloc si totul
a mers ok. Daca as fi considerat ca blocul de date este nealocat,
inode-ul director respectiv nu ar fi avut dentry-uri, si testele ar fi
picat.

Am zis de chestia asta pentru ca am facut debugging destul de mult
timp pe ea :). Posibil sa fi inteles eu ceva gresit?

Bogdan Purcareata