[so2] [Tema2][Linux] Problema primire interupere

VLAD TUDOSE vlad_tudose at yahoo.com
Wed Mar 28 00:14:53 EEST 2012

Salut,

Am urmatoarea problema si nu reusesc sa ii dau de capat:

In handler-ul pentru ioctl activez bitul ERDAI (Enable Received Data Available Interrupt) din registrul IER dar totusi nu primesc nici o intrerupere.
Pasi pe care i-am urmat pentru configurarea uart-ului sunt cei din link-ul din tema [1].

In handler-ul de interupere am pus un printk dar aceasta nu afiseaza nimic nici daca rulez tester-ul nici daca incarc manual modulul creez device-urile /dev/uart* si fac un echo in ele.
Deasemenea am verificat si interuperile apar in /proc/iterrupts iar porturile in /proc/ioports.
Am incerca sa mut secventa de configurare cu uart din handler-ul ioct  in init sau in open dat tot fara success.

Testarea o fac pe masina viruala de pe site.

Any Ideas ?

Vlad

[1] http://retired.beyondlogic.org/serial/serial1.htm#33