[so2] [Intel Upstream Challenge]New idea: fix sparse warnings

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Mon Mar 26 12:53:16 EEST 2012

Salut,

Sparse ([1]) este un tool de analiză statică a codului ce permite
depistarea unor posibile bug-uri în kernelul de Linux.

Vă propun să-l folositi pentru a identifica zone de cod cu probleme
și a crea noi contribuții pentru kernelul de Linux. Găsiți aici [2]
un exemplu de patch obținut folosind sparse.

Am adăugat o sectiune specială în pagina dedicată competiției [3].

Pentru a evita situațiile în care 2 studenți lucreaza pe aceeași zonă
de cod, vă rog să-mi trimiteti un mail cu submodulul/directorul din kernel
la care lucrați, și-l voi adăuga in tabelul din secțiunea [3].

thanks,
Daniel.

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Sparse
[2] http://patchwork.ozlabs.org/patch/148602/