[so2] Intel Upstream Challenge Weekly News for Sunday, March 18

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Mon Mar 19 00:16:28 EET 2012

Salut,

Acesta este un rezumat al activităților desfășurate în cadrul concursului
Intel Upstream Challenge [1] în decursul săptămânii trecute.

== Updates ==

Mircea Gherzan a propus 3 idei pentru Upstream Challenge.

* Cleanup logging for ST-TI driver [2]
* Fix Linaro build errors [3]
* Compilator BPF JIT pentru PowerPC32 [4]

Am creat o secțiune specială [5] unde vom ține evidența
studenților care lucrează la o idee. Trimiteți-mi un mail pentru
a vă asigna la un proiect.

Am creat de asemenea o secțiune unde vom ține evidența
contribuțiilor voastre [6].

== Patches ==

(in review) ti-st: Enhance logging for ST - TI driver, Alexandra Sava ([7]).

Happy Hacking,
Daniel.

[1] http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/upstream-challenge
[2] http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/so2/2012-March/005028.html