[so2] [MV][Urgent] ssh root at spook.local

Lulea Constantin-Adrian adrian.lulea at gmail.com
Thu Mar 15 00:08:33 EET 2012

> Poți să îi dai un mesaj respectivului prin terminalul mașinii (vezi
> comanda write din consolă) și să îl anunți de problemă. Sau poate e
> abonat si ei la listă și citește. :)

Eu cred ca o rezolvare (pentru el/ea) este sa schimbe parola pentru root si student.

> Un quick fix pentru tine este să configurezi rezolvarea statică pe
> mașina fizică (/etc/hosts sau c:\Windows\System32\drivers\etc\hosts) a
> spook.local. Sau să te conectezi via IP.

Pe mine nu ma deranjeaza extraordinar de mult sa lucrez din masina virtuala, însă ar fi bine ca toți cei care folosim aceste mașini virtuale să fim conștiență de această mică breșă... Nu știu exact de ce am pățit-o fix eu :)))

Best practice, cred, ar fi să schimbăm parolele (eu unul am făcut asta imediat) pentru useri.

Sper să se "prindă" în cele din urmă și să își "instaureze" un sistem de securitate. Oricine ar putea da un scp urmat de un rm -rf * :)

Trying to help,
Constantin - Adrian Lulea
Facultatea de Automatica si Calculatoare
Universitatea Politehnica - Bucuresti
Student
343 C3
Contact: