[so2] [Tema 1][Win] Driver reinsert problem

Cosmin Ratiu cosminratiu at gmail.com
Tue Mar 13 19:55:16 EET 2012

On Tue, Mar 13, 2012 at 1:34 PM, Radu Caragea <sinaelgl at gmail.com> wrote:
> Salut,
>
> Am o problema neobisnuita si nu prea stiu cum sa-i fac debugging.
>
> Daca rulez testerul driverul se incarca, trece toate testele, apoi se
> descarca fara probleme. Insa daca incerc sa rulez din nou testerul nu
> mai poate incarca modulul, eroarea fiind: "can't start service: The
> system cannot find the file specified."
>
> Problema se complica: daca mut driverul in alta parte si incerc sa-l
> incarc, se incarca fara probleme. Ruleaza testerul o data cu succes
> dar la a doua rulare aceeasi eroare.

> [...]

Salut,

Sugestie de debugging:

1. Comenteaza tot DriverEntry si DriverUnload in afara de linia in
care setezi DriverUnload.
2. Comenteaza toate testele in afara de load si unload.
3. Decomenteaza pe rand bucati din DriverEntry (si partea
corespunzatoare de cleanup din DriverUnload) in timp ce rulezi testul
de mai multe ori.
4. Dupa ce ai ajuns sa nu mai ai nimic comentat in cod incepe sa
decomentezi prima parte din test (cea cu parametri incorecti la
syscall), apoi a doua.

Ar trebui sa te prinzi repede ce anume introduce eroarea.

Cosmin.