[so2] [Tema 1][Win] Driver reinsert problem

Dark Hunterj darkhunterj at gmail.com
Tue Mar 13 13:53:20 EET 2012

2012/3/13 Radu Caragea <sinaelgl at gmail.com>

> Salut,
>
> Am o problema neobisnuita si nu prea stiu cum sa-i fac debugging.
>
> Daca rulez testerul driverul se incarca, trece toate testele, apoi se
> descarca fara probleme. Insa daca incerc sa rulez din nou testerul nu
> mai poate incarca modulul, eroarea fiind: "can't start service: The
> system cannot find the file specified."
>
> Problema se complica: daca mut driverul in alta parte si incerc sa-l
> incarc, se incarca fara probleme. Ruleaza testerul o data cu succes
> dar la a doua rulare aceeasi eroare.

> [...]

Salut!

Mie mi se intampla ceva asemanator cand reuseam sa fac mult prea multe
eventuri. Sistemul se supra-incarca si test.exe nu reusea sa mai scoata
driverul. Uneori driverul intra intr-o stare "ciudata" asemanatorare cu cea
pe care o descrii. Si nu puteam sa il mai scot deloc.
Alteori reuseam sa il scot de mana folosind OSR (linkul de pe desktop, aici
ma jucam destul de mult incercand sa in pornesc si repornesc pana se scotea
corect).

Ce cred eu ca se intampla in cazul meu e ca faceam loguri de event pentru
absolut tot, sistemul devenea supra-incarcat si nu mai raspundea.
test.exe reusea sa "scoata" driverul dar probabil nu apela corect functia
de inchidere dintr-un motiv sau altul, tabela ramanad cea gresita, iar
eventurile continuand sa se stranga deoarece desi driverul in sine a  fost
scos functiile ce tratau syscall-urile erau inca acolo.

Daca ai si un load de sistem mare (sistemul incepe sa se miste greu) pun
pariu ca e ceva asemanator (poate alocarea de prea multa memorie, poate
events-uri prea multe)...

Hope it helps,
Cristian Chilipirea