[so2] Tema3[Win] Crc check

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Jul 16 09:52:58 EEST 2012

Mihai Ortelecan <mihai.ortelecan at yahoo.com> writes:
> Nu reusesc sa mi dau seama de ce imi pica toate testele cu crc check,restul din
> primele 2 suite merg(aproape toate)... Am afisat valorile pe care le compara,si
> crc_comp pare a avea mereu aceeasi valoare:
>
> test("crc check", crc_read == crc_comp);
>
> De citit citeste valori de 0 sau valorile pe care le am pus eu acolo cu un write
> anterior(crc_read) . Nu inteleg care e problema. Ceva sugestii ?

Este posibil să nu fi făcut flush la date ca lumea. Sugerez să izolezi
un test. După izolare, dacă îți pică, verifică cu hexdump dacă datele
ajung, până la urmă pe disc. Dacă nu ajung atunci nu scrii unde trebuie
sau nu scrii deloc. Dacă îți ajung înseamnă că el face citirea înaintea
flush-ului și probabil nu faci tu flush/sync cum trebuie.

Răzvan