[so2] Tema5 Linux/Windows Vmchecker

Mihai Ortelecan mihai.ortelecan at yahoo.com
Fri Aug 24 15:26:37 EEST 2012

Salut !

 Tema 5, pe linux, local imi trece toate testele. Pe vmchecker imi pica outside.
Am vazut ca au mai avut si altii aceeasi problema si ca au retrimis tema pana
cand a mers. Eroarea este :

FAILED! errno=98 [Address already in use]

 Retrimit tema de mai bine de o ora...

 Pe Windows, din ce m-am uitat si la altii dupa ce am vazut ca nu reusesc sa
scap de eroarea :

checker: building
fixing file dates ...
makefile:1: *** missing separator.  Stop.
checker: building failed

 Am observat ca absolut toti care au trimis tema pe vmchecker au avut aceeasi
problema.

 Stiu ca deadline-ul este pana pe 25. As dori sa stiu ce as putea face ca sa fiu
sigur ca temele sunt in regula?