[so2] [Tema5][win]Probleme trimitre primire comenzi din user-space

Ştefan DINESCU stefan.dinescu at cti.pub.ro
Thu Aug 23 22:03:42 EEST 2012

Buna,

am si eu o problema la tema5 pe windows. Mentionez ca tema5 pe linux imi merge perfect, deci ganidrea este ok.

Nu stiu cum sa copiez din buffer structura fwr pt FW_ADD_RULE si cum sa citesc din buffer si sa pun la loc ce trebuie pt FW_LIST.

Mentionez ca am pornit de la laboratorul rezolvat de networking (partea de filter-hook). Am vazut ca in lab ei au folosit DO_BUFFERED_IO si ca in functia de DeviceIoControl ei citesc variabila buffer din irp->AssociatedIrp.SystemBuffer

ceea ce am incercat e ceva de genul pt FW_ADD_RULE:
struct fwr tmp;
RtlCopyMemory(&tmp, buffer,sizeof(struct fwr));

nu merge (evident....ca altfel nu as fi intrebat).

what am i doing wrong?

cumva trebuie sa imi definesc eu propriile functii de read si write si sa le pun in driver->MajorFunction[ IRP_MJ_READ ] si driver->MajorFunction[ IRP_MJ_WRITE]?

Multumesc anticipat