[so2] [Tema3][Win] Buffered I/O vs. Direct I/O

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Apr 30 08:53:51 EEST 2012


Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com> writes:
> Am căutat în documentație, în laborator, în enunțul temei și chiar și
> la [1] și nu înțeleg de ce.
> Ar putea să explice cineva care este logica acestei restricții?
>
> [1] - http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/teme/tema3/faq

Opinia mea, confirmată și de MSDN[1] este "din motive de eficiență". Ai
nevoie de transfer rapid de date, unele dintre ele vor fi memory mapped
(pentru zero-copy) și nu vrei să intermediezi printr-un system
buffer. Probabil nucleul Windows ține atât de mult la asta încât nu te
lasă să folosești Buffered I/O.

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/hardware/ff565372(v=vs.85).aspx

Răzvan


More information about the so2 mailing list