[so2] Tema 4 - Driver de sistem de fișiere

Andrei Maruseac andrei.maruseac at gmail.com
Thu Apr 19 08:16:04 EEST 2012

Salut!

Eu am un alt motiv pentru care consider ca deadline-ul ar trebui
amânat: al doilea laborator de sisteme de fisiere îl vom face abia
joia următoare. Asta înseamna că mai rămân 3 zile pentru rezolvarea
temei după ce facem acest laborator. În acest caz argumentul ca temele
sunt puse din săptămâna 2 nu mai este valid, pentru ca oricum noi
trebuie să facem laboratoarele înainte de temă(altfel, daca am învăța
de acasă nu mai văd rostul laboratoarelor).

La fiecare tema a existat problema asta, doar că ne rămânea o
săptămână după laborator. Acum e mai rău, cu 3 zile. Propun doar
amânarea deadline-ului cu o săptămână, fără a schimba neapărat și
deadline-ul pentru ultima temă, în cazul în care nu mai este timp.

Mulțumesc,

--
Andrei Maruseac
membru ROSEdu