[so2] Intel Upstream Challenge Weekly News for Wednesday, April 18

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Wed Apr 18 10:33:49 EEST 2012

Salut,

Acesta este un rezumat al activităților desfășurate în cadrul concursului
Intel Upstream Challenge [1] în decursul săptămânii trecute.

== Updates ==

Am adăugat o noua idee la care puteți lucra. Folosind checkpatch.pl puteți
corecta greșeli de coding style. ([2]).

== Patches ==
(accepted) tcp: bind() use stronger condition for bind_conflict, Alex
Copot ([3]).
(in review) fs/bio: fix checkpatch errors, Laura Vasilescu ([4])
(in review) scsi: remove unused variable, Laura Vasilescu ([5]
(in review) drm: fix warning for uninitialized variable, Laura Vasilescu ([6])

Dacă aveți nevoie de pre-review la patch-uri înainte de a le trimite pe listele
aferente, contactați-mă direct (gtalk/mail/irc).

thanks,
Daniel.

[1] http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/upstream-challenge
[2] http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/upstream-challenge?&#fix-checkpatchpl-errorswarnings