[pso] Problema mare Notepad++ - recuperare fisier corupt

Alex Stefan alexandru.stefan at cti.pub.ro
Thu May 26 20:17:58 EEST 2011

Salut,

Tocmai lucram la tema 2 pe windows, folosind Notepad++. Aproape terminasem de
scris codul, am testat, testul s-a blocat. Am dat restart si cand sa reincarc
fisierul in Notepad++ pentru a repara problema am gasit un fisier plin de
NULL-uri. Conform [1] problema este cunoscuta si s-a reparat intr-o versiune
ulterioara.

Are cineva vreo solutie, oricat de fantezista, pentru recuperarea fisierului? Nu
cred ca mai este nevoie sa spun ca sunt disperat.

Alex

[1] : http://notepad-plus-plus.org/news/release-candidate-571