[pso] Tema 5 Windows

Calin Iorgulescu klinux1988 at gmail.com
Wed May 25 14:26:29 EEST 2011

Salut,

Pentru cei care au făcut tema pe Windows și s-au lovit de această
problemă menționată mai devreme de colegul meu, am găsit o posibilă
soluție (pentru cazul în care folosiți Firewall Hook Driver).

Funcția de filtrat pachete care se înregistrează driver-ului are un
câmp de tip pointer la UCHAR numit pDestinationType. Pentru a vă
asigura că destinația nu este o rețea/broadcast/multicast valoarea lui
pDestinationType trebuie să fie ori DEST_LOCAL (0x00) ori DEST_REMOTE
(0x08).

Scurt disclaimer: Această metodă a funcționat pentru mine și pare să
rezolve corect problema rutelor 192.168.XX.255 care pot apărea. Din
păcate documentația este destul de neclară așa că nu garantez că
metoda este complet corectă. Dacă cineva știe mai bine chiar aș
aprecia o lămurire în acest sens.

Hope this helps someone,
Călin