[pso] Examen sesiune speciala de restanta SO2

Cristea Liviu liviu.daniel.cristea at gmail.com
Tue May 24 16:39:57 EEST 2011

Salutare,

Deci pana la urma se da examen in sesiunea speciala. As avea 3 intrebari
aici :

1. Pana la aceste date vom avea sigur si situatia finala ?
Ne-ai scris intr-un mail anterior ca pe 29 cel tarziu va fi situatia in
catalog. Deci cu alte cuvinte abia la al doilea examen am stii cu siguranta
cat ne iese.
De exemplu, poate eu as vrea sa imi maresc nota de la 5 la 6 si as veni la
examen, pentru ca vreau sa invat mai multe.

2. Pentru mariri trebuie facuta cerere la decanat ?
3. Pentru mariri se pastreaza nota cea mai mare ?

Mersi