[pso] Tema 5 Windows

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun May 22 09:08:56 EEST 2011

On 05/22/2011 02:08 AM, Virgil Diaconu wrote:
> Salut Razvan,
>
> Imi cer scuze daca te deranjez prin acest mail. Am si eu o problema legata
> de tema 5 pe Windows.
>
> Am uploadat asta seara o versiune "aproape gata" - nu avea reactivare timer
> pentru conexiuni udp care intra in sistem - si a rulat in ok, cu exceptia
> faptului ca picau testele de number of rules pentru ca am observat ca pe
> masina de test se trimit si niste pachete multicast.
> Local, aceasta versiune trecea toate testele.
>
> Am facut modificarile pt. reactivare timer si pachete multicast si am
> [...]

Salut, Virgil!

Răspund la acest mesaj pe listă.

Am discutat și alte persoane despre acest lucru și suntem la curent cu
problema. Nu am investigat și nu știm care este cauza. Soluția este,
probabil, introducerea unei reguli statice care să accepte în mod
implicit acele pachete ca să nu mai apară în cadrul regulilor dinamice.

Întrucât e o perioadă încărcată pentru noi nu cred că vom putea rezolva
problema în timp util. Drept pentru care vă asigurăm că, pentru Windows,
vom face evaluarea temei 5 manual, prin testare pe sistemul local în
afara vmchecker.

Răzvan