[pso] [Tema5][Linux] Switch?

Oana Goge valkyria.of.valhalla at gmail.com
Thu May 19 20:55:42 EEST 2011

Raspunsuri (partiale):

La problema ta... testerul, dupa ce adauga o regula, face si un LIST
sa verifice ca chiar a fost adaugata. In IOCTL nu trebuie sa faci
nimic diferit de cerinta. Testerul apeleaza intai IOCTL cu add, si
apoi apeleaza din nou IOCTL cu LIST.

Legat de ce mai intrebam si eu pe-acolo, da, testerul se asteapta la
un array de struct fwr. Eu aveam probleme din cauza unui & pus
aiurea...

Eroarea "errno=4 [Interrupted system call]" se pare ca apare atunci
cand se face DROP pe un pachet pe care nu ar trebui sa se faca drop...
si asta da peste cap cam tot ce urmeaza dupa in materie de
accept/reject... De ce face asta inca nu am inteles exact...