[pso] [Tema5][lin]multiple fw_list

Oana Goge valkyria.of.valhalla at gmail.com
Wed May 18 11:27:29 EEST 2011

Din cate am inteles, daca la "am primit" afisezi numarul primit din
user space si "am calculat" este ce ai calculat, s-ar putea sa fie din
cauza la partea asta a cerintei temei:
"FW_LIST va primi ca argument o zonă de memorie alocată de user în
care se vor pune regulile actuale. Utilizatorul va pune un întreg pe
32 biți la începutul zonei de memorie, reprezentând numărul de reguli
pentru care a alocat zona. Dacă numărul de reguli active este mai mare
decât cel specificat de utilizator, driverul trebuie să pună în primul
întreg din zona pasată de utilizator numărul de reguli și să întoarcă
-ENOSPC. Altfel, driverul va copia regulile în user-space și va
întoarce numărul de reguli copiate."

AKA testerul trimite intai 0, apoi vede ce ii returnezi, si apoi
trimite un array de dimensiunea corespunzatoare.