[pso] [Tema5][Linux] Switch?

Oana Goge valkyria.of.valhalla at gmail.com
Tue May 17 14:59:13 EEST 2011

Cateva intrebari suplimentare:

1. Legat de adaugarea unei reguli... mie imi da fail, pe motivul "rule
not found". La comanda ioctl "LIST", functia returneaza numarul de
valori, iar valorile sunt un array de struct fwr, alocate cu kalloc,
copiat apoi in userspace. Este corect asa, nu? Partea ciudata e ca
daca le afisez din modul, par sa fie in regula.

2. "errno=4 [Interrupted system call]" ... am si eu eroarea asta,
apare random atat la testul inside cat si outside (rulat pe host). Ce
ar putea sa produca aceasta eroare?