[pso] [IxiaChallenge] Functia pentru packet_type

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Tue May 10 14:27:29 EEST 2011

On Tue, May 10, 2011 at 01:58:11PM +0300, Vlad Dogaru wrote:
> [...]

Funcția (câmpul 'func' al structurii packet_type) este apelată pentru
fiecare pachet primit pe o interfață care are câmpul protocol egal cu
packet_type.type. Rolul ei este de a trimite skb-urile primite pe device
către sockeții potriviți. Cel mai simplu exemplu de utilizare pe care
l-am găsit eu e funcția din af_packet.

Hope this helps,
Vlad