[pso] [IxiaChallenge] struct proto & struct kmem_cache

Lavinia Petrache lavinia.petrache at gmail.com
Sun May 8 22:01:09 EEST 2011

Dupa mai bine de o zi si jumatate de vazut acelasi bug, acum vreo 20 de
minute pur si simplu... a mers. Imi pare rau ca nu stiu sa spun de ce, poate
ar fi ajutat si pe alti noobi, insa tot comentand si decomentand cod pana la
urma l-am pacalit pe bug sa stea departe.

Multumesc pentru rabdare!

Lavinia