[pso] Situatii finale

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat May 7 20:55:50 EEST 2011

On 05/07/2011 07:06 PM, Cristea Liviu wrote:
> 2. Cand se sustine examenul de SO2 pana in 20 mai ? ( Banuiesc ca la
> urmatorul curs, sau la cel de dupa acela. Scuze daca a mai publicat asta pe
> undeva ; e posibil sa nu fi vazut )

La ultimul curs. Cred că a precizat Tavi acest lucru la cursul de pe 5
mai 2011.

> 3. Se mai poate sustine examen de SO2 si in sesiune de restante atat pentru
> restantieri, cat si pentru mariri de nota ?

Dacă este vorba de sesiunea de restanțe din iunie, din câte știu (dar nu
cunosc exact), nu. Dar trebuie întrebat la secretariat.

În sesiunea de restanțe din septembrie se poate.

> 4. Se mai pot trimite teme ( inclusiv tema 5 ) si dupa ce se termina
> facultatea, dupa 20 mai ? ( in timpul restantelor ).
> Daca da, pana cand se mai pot trimite ? Se mai poate mari nota cu acele
> teme, sau e doar pentru restantieri ?

Se pot trimite teme în continuare până în jur de 25 mai 2011. Vom reveni
cu un mesaj săptămâna viitoare cu precizarea unei date exacte.

Răzvan