[pso] [IxiaChallenge] struct proto & struct kmem_cache

Lavinia Petrache lavinia.petrache at gmail.com
Sat May 7 16:37:00 EEST 2011

Buna!

Am inregistrat o structura struct proto pentru a putea avea intrarea
protocolului in tabela din /proc/net/protocols. In continuare, am observat
(sau cel putin presupun) ca imi trebuie aceasta structura in functia create
a structurii net_proto_family. Intampin insa urmatoarea problema: cand aloc
memorie pentru struct sock cu sk_alloc, aceasta functie primeste ca
parametru adresa structurii protocolului. Cum ar trebui sa initializez
restul campurilor din structura? Initial imi crapa deoarece nu aveam
initializat campul slab din ea. Am declarat o structura kmem_cache la care
sa il initializez, insa in continuare crapa (deoarece nu stiu cum ar trebui
initializata acum asta..).

Gresesc cumva abordarea? Nu am nevoie de aceasta structura initializata? Si
daca totusi da, atunci cum o folosesc?

Lavinia