[pso] sal!

Alexandru Juncu alexandru.juncu at cs.pub.ro
Fri May 6 19:52:09 EEST 2011

2011/5/6 adelin <adelin_precup at yahoo.com>:
> salut! am si eu o problema...am un proiect de realizat in linux...si nu prea am
> idei..nu mai zic k profu nu zice nici macar "buna dimineata" la inceputul
> modulului...tema urmatoare: -->Sa se scrie un program care sa verifice numarul
> sesiunilor deschise pe sistem. In cazul in care sunt mai mult de 10 sesiuni sa
> afiseze un avertisment cuprinzand numarul sesiunilor deschise si al
> utilizatorilorcare au deschis sesiunile...daca ma poate ajuta cineva..astept
> raspuns...multumesc anticipat..mentionez..ca sunt student..la
> [...]

Salut.

Nu sunt sigur ce înțelegi prin 'sesiuni deschise'. Dacă e ce înțeleg
eu, adică câți/ce utilizatori sunt autentificați pe sistem, asta face
comanda 'who' (man who pentru mai multe). Altceva nu știu ce înseamnă
sesiuni. Pentru mesaje, man mesg, man talk, man write.
Dacă vrei întrebări mai specifice, va trebui să revii cu o întrebare
mai specifică.

Acum, câteva offtopic-uri:
* nu este o întrebare (cred) de system/kernel programming, adică
lucrul cu care se ocupă această listă de discuții; este important să
pui întrebarea corectă în locul corect
* nu folosi niciodată 'sal!' ca subiect
* folosește propoziții și paragrafe într-un mail către o listă de discuții
* semnează-te
* alte lucruri legate de netiquette [1]

[1] http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/resurse/lista-discutii

--