[pso] Evdev mouse input

Matei ŢENE matei.tene at cti.pub.ro
Thu Mar 31 12:57:48 EEST 2011

Salut!

Incerc sa masor distante folosind un mouse optic, in linux. Folosind apelul ioctl EVIOCGRAB si citind din fiserul /dev/input/eventX asociat, am obtinut acces exclusiv asupra input-ului de la mouse si am reusit sa citesc deplasamentele generate de miscari. Problema este ca apar erori: punctul de (0,0) nu ramane fix. Intrebarea mea este daca input-ul pe care il primesc din /dev/input/eventX este raw sau driver-ul face anumite prelucrari asupra datelor de la mouse. Cautand, am aflat ca se pot configura parametri cum ar fi acceleration, threshold si sensitivity, care afecteaza miscarea cursorului (miscarile incete sunt mai precise, iar cand se fac miscari mai bruste, se aplica un factor de acceleratie). Banuiesc insa ca aceste prelucrari sunt facute de server-ul X pe baza datelor de la device, deci la un etaj superior celui la care am intervenit eu.
Daca erorile se dovedesc a fi din cauza ca mouse-ul nu are viteza de citire necesara, voi cauta alte metode, dar vreau sa fiu sigur inainte sa renunt.

A incercat cineva asa ceva? Apreciez orice informatie despre acest subiect.

Matei