[pso] [Tema 2] [lin] race condition

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Wed Mar 30 19:58:25 EEST 2011

On 03/30/2011 06:01 PM, Bucur Marius wrote:
> outb(0x00, IER);
> //aici vin date pe seriala, insa intreruperea nu este generata deoarece IER e 0.
> outb (0x03, IER);

Nu cred că poate fi atomizată această operație. În general nu ar trebui
să fie nevoie să reactivezi întreruperea RDAI (Received Data Available
Interrupt) astfel că nu vei pierde date. Întreruperea THREI (Transmitter
Hold Register Empty Interrupt) va trebui reactivată și, în absența
acesteia, nu vei trimite date – ceea ce nu e o problemă întrucât le ai
în bufferul kernel.

Răzvan