[pso] [Tema1][win] Invalid system call

Alexandru Stefan alexandru.stefan at cti.pub.ro
Tue Mar 22 23:24:07 EET 2011

Salut,

Am si eu o problema asemanatoare (cred) cu cea a colegului meu. Se dau
urmatoarele
situatii:

1) Am creat un programel mic de test care face apelul de sistem MY_SYSCALL_NO.
MERGE!

2) In fisierul 'test.c' am comentat liniile si am incarcat manual driver-ul.
MERGE!

if (!LogonUser("student", NULL, "student", LOGON32_LOGON_INTERACTIVE,
     LOGON32_PROVIDER_DEFAULT, &token)) {
		print_error();
		return -1;
}

3) Daca decomentez liniile de mai sus si il las sa faca operatiile cu
utilizatorul
'student', apelul esueaza cu 'STATUS_INVALID_SYSTEM_SERVICE'.

Daca nu ar fi mers deloc as fi zis ca problema e undeva prin cod, dar asa chiar
nu
am idee.

Multumesc,
Alexandru Stefan