[pso] Tema 2 - Driver UART

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Mon Mar 21 16:01:45 EET 2011

Salut,

2011/3/21 Vlad Dogaru <ddvlad at rosedu.org>

> eroare:

> Voi actualiza, 42 e ok.

> Încearcă următoarele:
>
> 1. inserează modulul tău pe major 42 și modulul solutie pe major 43.
> Parametrul pentru solutie.ko este 'major', ca și pentru tema voastră.
> Merge?

Pentru uart16550.ko major=42 option=1' și 'solutie.ko major=43 option=2
 merge.

> 2. inserează modulul tău pe major 42 și COM1_ONLY, și solutie pe major
> 42 și COM2_ONLY. Modulul tău ar trebui să ia minor-ul 1, iar solutie
> minor-ul 2.

Așa a mers.

> 3. același lucru ca la 2, doar că modulul tău pe COM2_ONLY (ar trebui să
> ia minorul 0) și solutie pe COM1_ONLY (ar trebui să ia minorul 1).

Așa primesc insmod: error inserting 'solutie.ko': -1 Device or resource busy
Ai spus că modulul meu ar trebui să ia minorul 0, dar in enunț scrie:
OPTION_COM2: va înregistra doar COM2, cu majorul major și minorul 1;
Am încercat să trec înregistrez cu minorul 0, dar eroarea tot persistă.

> Zi-mi rezultatele fiecărei încercări, probabil fie uart16550, fie
> solutie.ko nu repectă o cerință a temei.
>
> Vlad
> http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/resurse/lista-discutii

Mulțumesc,
Razvan Crainea