[pso] Mesaj kernel - Tema 1 - Linux

Alexandru Stefan alexandru.stefan at cti.pub.ro
Fri Mar 18 20:31:24 EET 2011

Daniel Baluta <daniel.baluta at ...> writes:

> Later edit: suspectez că e vreo problemă la inițializare spinlock-lui.
>
> thanks,
> Daniel.
> http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/resurse/lista-discutii

Salut,

Exact de acolo era. Citind despre spinlocks am gasit urmatoarea 'formula' de
initializare:

spinlock_t mr_lock = SPIN_LOCK_UNLOCKED;

De aici aparea problema. Am schimbat cu functia spin_lock_init(&mr_lock ) si
functioneaza fara eroare. Se pare ca initializarea cu SPIN_LOCK_UNLOCKED nu este
compatibila cu 'lockdep state tracking' (asta inca nu stiu ce face) si de aceea
dadea mesajul.

Multumesc pentru ajutor!
Alex