[pso] [so] [Vim tips] Introduction

Tiberiu C. Turbureanu tct at ceata.org
Thu Mar 17 22:47:17 EET 2011

 On Thu, 17 Mar 2011 22:05:53 +0200, Razvan Deaconescu wrote:

> De fapt este M+< și M+> (așa merge la mine în Emacs și așa apare și
> aici[1]). (M = Meta/Alt)

 Da, așa este și la mine, cu Meta.

 Pentru mutat cursorul la începutul/sfârșitul fișierului eu folosesc
 <C-x [> și <C-x ]> (C = Control). Emacs fiind ușor extensibil există
 însă foarte multe comenzi (care poate fi aflate cu <M-x Tab Tab>) și
 doar cele mai des folosite sunt legate implicit la combinații de taste.

 Un mic ghid pentru începători a apărut și în revista Fii liber [1].

 Tibi

 [1] http://fii-liber.ro/ghid-introductiv-in-gnu-emacs