[pso] [Tema 1][lin] Bug: scheduling while atomic

Catalin Tenescu catalin.tenescu at gmail.com
Mon Mar 14 23:43:01 EET 2011

Da, cred ca asta era in principal, apelam o functie originala in timp ce era
locku luat.
Deasemenea lasasem si cu GFP_KERNEL, am modificat si acolo.
Acum nu a mai dat din 15 teste consecutive, deci cred ca s-a rezolvat.

Multumesc, m-a scos din impas.

În data de 14 martie 2011, 23:17, Tudor Scurtu <tudor.a.scurtu at gmail.com> a
scris: