[pso] [Tema1][win]Problema NtClose

Carabas Mihai mikki8819 at yahoo.com
Wed Mar 9 15:02:51 EET 2011

>Salut, Mihai!
>
>Upload-ează, te rog, tema așa cum este. Vreau să mă uit peste cod să văd
>care este problema.
>
>Răzvan

Salut Razvan!

Tema oricum era deja uploadata pentru ca pe vmchecker imi treceau testele.
Dar am gasit greseala mea....una foarte dummy: monitorizam apelul respectiv
pentru orice pid tot timpul (nu faceam verificarea deloc ca exista in lista).
Si
probabil apelurile folosite in checker la verificarea log-urilor au in spate
NtClose.
Si practic logam toate apelurile alea. Si checker-ul nu apuca intotdeauna sa
imi gaseasca log-ul cautat, dar se tot generau log-uri de la apelurile lui. Si
asa ramanea in bucla cautand prin log-uri.

Mihai Carabas
342C3