[pso] [Tema1][win] Invalid system call

Claudiu Mihail claudiu.bogdan.mihail at gmail.com
Sun Mar 6 23:57:30 EET 2011

Salut,

Aparea pentru ambele variante. Pana la urma s-a dovedit a fi o problema din
partea mea ca nu setam ceva in tabela shadow. Dar zau daca ma prind de ce
trebuia pusa si in acea tabela. Daca nu o puneam si in shadow atunci mergea
pe testele care se executau cu do_as_guest(), dar pe altele nu. Asa ca sunt
inca confuz cu rolul clar al tabelei shadow. Anyway all's well that ends
well.

Claudiu