[pso] [Tema1][win] Invalid system call

Claudiu Mihail claudiu.bogdan.mihail at gmail.com
Tue Mar 1 01:11:31 EET 2011

Salut,

Am o mica nedumerire. Dupa ce am pus MY_SYSCALL in tabela de syscall-uri,
incerc printr-un program sa o chem sa vad ca e apelata. Dar de fiecare data
cand o apelez imi returneaza STATUS_INVALID_SYSTEM_SERVICE in loc de
rezultatul care ar trebui dat de rutina mea. Modul in care chem rutina este
in felul urmator

int r;
unsigned long var[3] = {1, 2, 3};
system("driver load objchk_wnet_x86/i386/sci.sys");

_asm mov eax, MY_SYSCALL_NO
_asm mov edx, var
_asm int 0x2e
_asm mov r, eax

Am pus rutina de tratare in tabela, la index-ul potrivit (MY_SYSCALL_NO),
dimensiunea tabelei (MY_SYSCALL_NO+1), si am setat cati bytes ar trebui sa
primeasca ca parametrii, deci ar trebui sa fie totul bine pe partea
driver-ului. Programul cu care testez il rulez ca administrator deci nu prea
vad care ar putea fi problema.

Any ideas would be appreciated,
Claudiu