[pso] [USB core]Intervalul intre doua USB frame-uri

Alex Stefan alexandru.stefan at cti.pub.ro
Mon Jul 4 18:30:11 EEST 2011

Salut,

Apelez la ajutorul vostru si in 'vacanta' :).

Am un chip FTDI conectat prin USB. Biblioteca pe care o folosesc pentru a
comunica cu chip-ul (libftdi) apeleaza 'usb_control_msg()', M-am uitat in
functia din kernel si ea initiaza cate un URB (USB RequestBlock) pentru fiecare
operatie.

Problema e ca timingul e crucial (mesajele transmise catre FTDI sunt folosite
pentru a implementa software protocolul SPI) si sunt curios daca e vreo solutie
ca driver-ul USB sa transmita frame-urile mai rapid.

Mersi,
Alex