[pso] [Tema1][win]Problema NtClose

Dragos Comaneci dragos at comaneci.ro
Mon Feb 28 20:18:51 EET 2011

Exista vreo anumita exceptie notabila legata de apelul NtClose? Atunci
cand se porneste monitorizarea lui ma trezesc cu foarte multe mesaje in
event log iar tester-ul ramane in aer iterand prin mesajele respective.
Pe vmchecker vad ca da totusi passed la testul respectiv. Vreo idee ?

Dragos
--
	*Comaneci Dragos-George*
Persoana Fizica Autorizata