[pso] Repartizare semigrupe - slot-uri laborator

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue Feb 22 16:03:05 EET 2011

On 02/20/2011 10:37 AM, Razvan Deaconescu wrote:
> [...]
> După cum este precizat în reguli[2], numărul maxim de studenți la un
> laborator este 13. Stabilizarea participării la laborator se va realiza
> începând cu săptămâna a 3-a.
>
> În cazul în doriți să efectuați o mutare, puteți edita pagina. Vă
> autentificați folosind contul de pe cs.curs.pub.ro.
>
> Dacă sunteți de părere că există un interval mai potrivit decât unul
> dintre cele existente (trebuie să fie disponibilă sala EG207[3]), puteți
> completa acest lucru (ultima secțiune din pagină). Dacă există o opțiune
> potrivită pentru voi vom analiza dacă putem face schimbarea.

Salut!

Vă reamintesc să completați repartizarea în cadrul paginii aferente[1].

Nu uitați faptul că trebuie să fiți 13 studenți la un laborator.
Începând cu laboratorul 2 nu se vor ține laboratoare cu mai mult de 13
studenți. Pe un slot dat sunt prioritari studenți de la grupa
respectivă. Dacă nu realizați voi repartizarea corespunzătoare până la
sfârșitul acestei săptămâni, vom face noi redistribuție.

Dacă sunt inconvenabile intervalele existente, puteți propune un slot
interval nou așa cum este descris în partea de jos a paginii.

Răzvan