[pso] Problema la login pe vmchecker

Dragos Rosioru dragosh.rosioru at gmail.com
Mon Aug 29 01:17:13 EEST 2011

Salut,

 Cand am incercat sa uploadez Tema 5 Windows,in jurul orei  23:30, am fost
delogat de pe VmChecker cu eroarea "A request timeout has expired after
10000 ms." Cand am reusit sa ma loghez am observat ca aveam o eroare de
compilare (am uitat sa includ in arhiva NetHeaders.h din laboratorul 11)
dar  era deja prea tarziu si nu mai aveam drept de upload.
Sper ca acest lucru sa nu fie o problema si sa mi se poata corecta tema.Am
atasat o arhiva cu modificarea facuta in caz ca a aparut cumva vreo eroare
la upload din cauza conexiunii.

 Multumesc pentru intelegere.

   Dragos Rosioru 343C3