[pso] [tema4][lin] Bad Data Blocks

Claudiu Mihail claudiu.bogdan.mihail at gmail.com
Fri Apr 29 13:07:36 EEST 2011

Salut,

Dupa incercari multiple am reusit sa fac readdir sa mearga. Si acuma testele
de raedonly merg in afara de un singur caz. In momentul cand vreau sa fac ls
/tmp/pitix.mnt/apm/evend.d/ se apeleaza (cum este normal) functia de readdir
dar esueaza. Ce este interesant este ca primele doua blocuri de date din
inode-ul respectiv contin valori de ordinul zecilor de mii (evident mult
peste limita dispozitivului), urmeaza un sir de data blcoks cu valori de 0
unul de 91, cateva de 0, unul de 8 si 0 pana la sfarsit. Nu prea ma prind de
ar veni valori de ordinul zecilor de mii pentru acest caz. Am verificat
restul fisierelor si directoarelor manual si nu am agsit vreo problema.
Asadar sunt sunt complet in ceata.

In caz ca ajuta eu iau un inode care se intinde pe doua blocuri facand doua
sb_bread, citind cele doua bucati din inode ca siruri de bytes si punandu-le
cu memcpy intr-o variabila inode. Banuiesc ca aceasta parte este ok, dar
poate gresesc ceva sau e un common gotcha pe care il ratez. Orice sugestie
este binevenita.

Multumesc,
Claudiu