[pso] [Tema 3][win] User name vs link name

Andrei Scurei andreiscurei at gmail.com
Thu Apr 28 23:35:05 EEST 2011

Ok, deci daca inteleg bine, PHYSICAL_DISK1_LINK_NAME si restul de
tipul asta le folosesc eu ca sa creez linkurile din kernel space, iar
PHYSICAL_DISK1_USER_NAME e folosit de tester in user-space. Singura
problema atunci e ca in cerinta sunt mentionate, dar in ssr.h nu sunt
definite PHYSICAL_DISK1_LINK_NAME si PHYSICAL_DISK2_LINK_NAME.

Presupun ca ar trebui sa arate ceva de genul:

#define PHYSICAL_DISK1_LINK_NAME (L"\\??\\PhysicalDrive1")
#define PHYSICAL_DISK2_LINK_NAME (L"\\??\\PhysicalDrive2")

Le-am definit asa, dar nu merge crearea linkurilor, primesc ca deja
exista fisierele. Sa inteleg ca de fapt in cazul discurilor fizice
linkurile sunt deja create de sistem? De-asta nu sunt definite nici in
ssr.h? Presupun ca de fapt asta mi-a scapat mie.