[pso] [Tema4][lin] readdir

Claudiu Mihail claudiu.bogdan.mihail at gmail.com
Thu Apr 28 12:55:22 EEST 2011

Salut,

Am cateva nelamuriri legate de operatia readdir. Voi expune intai contextul.
In laboratorul 10 functia readdir itereaza prin blocul de date incepand de
la filp->f_pos pana la numarul de dir_entry-uri maxime. Iar la final
actualizam filp->f_pos = i; . Momentan eu fac functia de readdir luand
fiecare bloc de date din inode-ul corespunzator ( struct inode *inode =
filp->f_path.dentry->d_inode; ) si facand for (i = filp->f_pos; i <
num_entries_per_block; i++). Intrebarea este cu cine actualizez f_pos la
final? Abordarea mea nu mi se pare foarte corecta desi trece toate testele
de readdir mai putin unul singur. As aprecia foarte tare un guideline in
legatura cu modul in care trebuie abordata implementarea a readdir
(conceptual evident).

Multumesc,
Claudiu