[pso] [Tema 4] Number of dir entries

Claudiu Mihail claudiu.bogdan.mihail at gmail.com
Tue Apr 26 18:28:13 EEST 2011

Salut,

Revin cu intrebari legate de functiile lookup si readdir. Presupun ca aceste
functii imi permit sa fac astfel incat sa treaca prima baterie de teste din
checker (cele read only). Intrebarea este cum stiu in driver-ul meu cate
pitix_dir_entry-uri sunt cand primesc apel catre functia pitix_raeddir? In
laboratorul 10 se preciza ca sunt maxim MINFS_NUM_ENTRY. Dar in lipsa a ceva
similar nu prea imi dau seama cand sa ma opresc din for-ul acela de
parcurgere. Imi cer scuze daca este ceva evident si nu vad eu sau daca am
ratat vreo sursa de documentatie.

Merci anticipat,
Claudiu