[pso] [Tema4][linux] Interebari structura filesystem

Claudiu Mihail claudiu.bogdan.mihail at gmail.com
Sun Apr 24 23:24:26 EEST 2011

OK. Well, din moment ce blocksize poate diferi de 4096 (vad ca testerul
poate pune block-urile de dimensiune 512) banuiesc ca dupa ce
fac sb_set_blocksize(s, PITIX_SUPERBLOCK_SIZE); si citesc superblock-ul dupa
accea va trebui sa fac un sb_set_blocksize de marimea blocurilor normale
(dupa cum imi indica block_size_bits). Corect?

Scuze ca tot bombardez lista cu intrebari in timpul sarbatorilor dar mi se
pare oarecum alambicata tema si vreau sa stiu ca cel putin conceptual incerc
sa fac ceea ce trebuie (altfel la debugging-ul o sa fie crancen).

Claudiu